Babynabytek.cz » Specialista / Specialistka zákaznické péče s cizím jazykem
Zákazník je náš partner a chceme, aby byl spokojen před nákupem, při čekání na vyřízení objednávky i po nákupu. Pokud Tě baví nakupování (offline i online) a dokážeš s nákupem poradit sobě i svým blízkým, tak zbystři:
Hledáme člověka, který se vcítí do problémů našich zákazníků, a zároveň zůstane nad věcí, aby jim mohl účinně poskytnout skvělou podporu. Věříme, že jsi to Ty a rádi Ti se vším pomůžeme. V rámci této role budete pravidelně komunikovat s našimi zákazníky, poskytovat informace o našich produktech a aktivně řešit případné reklamace.
NÁPLŇ PRÁCE:
• každodenní zákaznická podpora a péče o naše zákazníky
• komunikace se zákazníky prostřednictvím emailů a telefonátů
• řešení reklamací a následná komunikace s klienty
• editace objednávek, poskytování informací o produktech, dostupnosti, stavu objednávky apod.
• spolupráce s oddělením expedice, nákupu, marketingu - sdílení zpětné vazby přímo od zákazníků, vylepšování produktových popisů, atp.
POŽADUJEME:
• komunikační dovednosti, profesionální vystupování, chuť pracovat a zdokonalovat se, schopnost pracovat v týmu
• znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel), znalost AI aplikace výhodou (např. Chat GPT)
• anglický jazyk - komunikativní úroveň (B2) slovem i písmem výhodou
• polský jazyk (B1) - slovem a písmem výhodou
• praxe na obdobné pozici výhodou
NABÍZÍME:
• Velice zajímavou a dynamickou práci na spokojenosti našich zákazníků
• Detailní zaškolení a podpora týmuZískání velkého množství nových zkušeností
• Zázemí stabilní firmy, která se stále rozvíjí a roste
• Odpovídající platové ohodnocení
• Bonusy na základě výsledků
• Práce na plný úvazek
• Stravenky na obědy
• Sleva na firemní produkty či služby
• Nástup možný ihned
Plat: 20 000 Kč - 25 000 Kč (měsíčně)
Zaujala Vás nabídka? Pak neváhejte a pošlete nám životopis na emailovou adresu: job@banaby.cz a napište proč byste chtěli pracovat právě u nás.